تاسیسات زیر ساختی در برج آزادی تهران بازسازی شدند

به نقل از سایت اخبار موسیقی :    

به گزارش خبرگزاری مهر، این برج در سال ۱۳۵۰ در ورودی غربی شهر و با استفاده از بهترین مصالح و تجهیزات مدرن زمان خود ساخته و به بهره برداری رسید. در طی ۴۷ سال گذشته برج آزادی همواره به عنوان نماد ملی ایران مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی بوده و خدمات فرهنگی، هنری و گردشگری ارائه داده است. استهلاک دستگاه ها نیز بخش اجتناب ناپذیر هر ساختمان است.

بنیاد فرهنگی هنری رودکی با رویکرد بهسازی فضاهای داخلی و خارجی مجموعه های تابعه خود پس از اقداماتی بسیار مثبت از جمله شست و شوی نمای برج، به بخش های داخلی مجموعه نیز پرداخته است.

تعویض پمپ های سیستم گرمایشی تاسیسات مرکزی، تعویض تابلو برق های پست فشار ضعیف موزه اصلی و بخش اداری، تعویض هواسازهای سالن اصلی و پلاتو تمرین، نصب هواساز برای پایه های برج، ساخت و فعالسازی مخزن ۲۴۰۰۰ لیتری سیستم اعلام و اطفاء حریق مجموعه، تعویض مشعل و دیگ چگالی سیستم گرمایشی، ساخت و نصب بالابر حمل بار برای سالن مولتی ویژن، مجهز کردن پرده های سالن به سیستم مکانیزه و تعویض کف پوش های سالن پلاتو اقداماتی است که برای نخستین بار از زمان ساخت برج آزادی انجام شده است.

گفتنی است در راستای مرمت و بازسازی بخش های آسیب دیده در نمای برج نیز مکاتبات و اقدامات لازم در حال انجام شدن است که مردم و رسانه ها حتما در جریان امور قرار خواهند گرفت.

برچسب ها:

اخبار موسیقی

68
0 0