بازدید دبیر شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی از «در رثای سیمرغ»

به نقل از سایت اخبار موسیقی :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، محمدحسین ایمانی خوشخو دبیر شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجتبی رحماندوست عضو پیوسته فرهنگستان هنر، چهارشنبه ۲۴ دی ماه از کارگاه نقاشی «در رثای سیمرغ تجلی» استاد حبیب‌الله صادقی که در مؤسسه فرهنگی هنری صبا به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برپاست، بازدید کردند.

ایمانی خوشخو ضمن تقدیر و تشکر از حبیب الله صادقی عنوان کرد: ذهن هنرمند باید همواره خالق باشد که کاری بسیار سخت و حرفه‌ای است. استاد صادقی، هنرمندی است که همیشه در حال ریسک است، زیرا آثارشان از نگاه هنرمندان نیز تعبیر و تفسیر می‌شود. اما تاکنون هیچکس به لحاظ کار حرفه‌ای نتوانسته از استاد صادقی ایراد و اشکالی بگیرد.

وی گفت: استاد صادقی از هنرمندان بزرگ نسل انقلاب است و توفیقی که ایشان از این حرکت به دست آورده، جهاد یک هنرمند است. این کار بسیار ارزنده و فاخر است و خود می‌تواند به عنوان پروژه‌ای آموزشی برای نسل جدید و جوان هنرمند محسوب شود.

همچنین مجتبی رحماندوست پیشنهاداتی برای مضامین این کار به حبیب‌الله صادقی ارائه کرد. در این دیدار کیوان رحیمی، دبیر فرهنگستان هنر و محمدسجاد یارزاده، سرپرست مؤسسه فرهنگی هنری صبا نیز حضور داشتند.

کارگاه نقاشی «در رثای سیمرغ تجلی» تا پایان هفته جاری در مؤسسه فرهنگی هنری صبا برپاست.

برچسب ها:

اخبار موسیقی

102
0 0