«در جستجوی معنا» به هفت ثمر رسید

به نقل از سایت اخبار موسیقی :    

به گزارش خبرگزاری مهر، پروانه عنادی که جمعه ۲۶ دی نمایشگاه نقاشی‌هایش با عنوان «در جستجوی معنا» در گالری هفت ثمر افتتاح می‌شود، درباره این نمایشگاه گفت: در جهانی به وسعت بی معنایی و پوچی که همه چیز می‌تواند بر اساس قوانین جبری و غریزه باشد، انسان معاصر تنهاست و هیچ مامنی برای پناه بردن ندارد و تنها نگاه «معنابخش» است که می‌تواند پدیده‌های چرک وعادی و یومیه زندگی را بدل به معنایی کند که ارزش زیستن داشته باشد. گاهی دنیا به مثابه زباله دانی است که جز پوچی در آن نیست و تنها زمانی راه نجات هویدا می‌شود که در میان این هیاهو ردی از معنا یافته آن را برجسته کنیم.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده‌ات: «گستره هستی همواره از درک بشر وسیع‌تر بوده و هست...

هنوز و هرروز به بسیاری از رویدادها ناباورانه ودر بهت می‌نگریم و هیچ کلیدی برای فهم آنها در دست نداریم، آنچه در این میانه ما را یاری می‌دهد، معنایی است که در بسیاری اوقات برای پدیده‌های اطراف در ذهن خود می‌سازیم تا از ورطه پوچی نجاتمان دهد. معنایی که سراسر عیناً خود همان بی معنایی است!

این مجموعه کاوشی است جستجوگرانه در فرم‌های تصادفی و پیش بینی نشده‌ای که به سمت و سو و محتوایی سوق یافته‌اند و در این رهگذر معنایی ساخته شده است که اینک با لذت جویی و گریز از درد همراه است.»

نمایشگاه «در جستجوی معنا» از روز جمعه ۲۶ دی ماه در گالری هفت ثمر افتتاح می‌شود و تا روز چهارشنبه اول بهمن ماه ادامه دارد. علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ می‌توانند به گالری هفت ثمر واقع در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم شماره ۸ مراجعه کنند.

برچسب ها:

اخبار موسیقی

104
0 0