تک آهنگ «وداع» با آواز محمد ذاکر حسین منتشر شد

به نقل از سایت اخبار موسیقی :    
دریافت 14 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، تصنیف «وداع» به آهنگسازی و تنظیم پژمان سهامی و آواز محمدذاکر حسین عنوان تازه‌ترین اثر گروه موسیقی «نو» است که روی شعری از مولانا با هدف ایجاد فضایی عاشقانه – عارفانه منتشر شده است.

در این اثر ترکیب سنتور، قیچک باس و تنبک با نگاهی نوآورانه به گوش می‌رسد و موسیقی و کلام به شکلی در هم تنیده شده و هدف یکسانی را دنبال می‌کنند که گویی تار و پود نهادشان از منشأیی یکسان ساخته شده است. این گروه اثر تازه شأن را به تمام عزیزانی که جانشان را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند، تقدیم کرده است. ضمن اینکه از گروه موسیقی «نو»، پیش تر از این، آلبوم «پس پرده شب»، قطعه «به تماشا سوگند» و قطعه «هیچ، گاه» به انتشار رسیده است.

پژمان سهامی ضمن آهنگسازی و تنظیم، نوازندگی سنتور این تصنیف را نیز بر عهده داشته است. همچنین خشایار طیار نوازنده قیچک باس و کریم ابراهیمی نوازنده تمبک دیگر اعضای گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

پژمان سهامی، آهنگساز و مدرس سنتور و سرپرست گروه موسیقی نو، فراگیری ساز سنتور را از سال ۱۳۸۲ آغاز و در طول این سال‌ها از محضر اساتید مسعود شناسا، اردوان کامکار، مجید کیانی و پشنگ کامکار بهره برده است. کسب مقام‌های متعدد در جشنواره موسیقی فارس به عنوان سرپرست و نوازنده گروه موسیقی نو و برگزاری کنسرت‌های متعدد در داخل و خارج از کشور، از جمله بخش‌های کارنامه هنری این هنرمند است.

برچسب ها:

اخبار موسیقی

115
0 0