نماهنگ «سازش» با صدای سعید کرمی منتشر شد

به نقل از سایت اخبار موسیقی :    
دریافت 23 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کرمی سومین اثر رسمی‌اش را با عنوان «انتظار»، در اختیار اهالی موسیقی قرار داد. کرمی در هفته‌های گذشته قطعه‌های «سرنوشت» و «انتظار» را منتشر کرده بود و اکنون با انتشار سومین اثر رسمی‌اش وارد فاز تازه‌ای از فعالیتش شده است. کرمی علاوه بر آهنگسازی قطعه «سازش» نواختن کلارینت را هم برعهده دارد.

«سازش» نخستین اثر رسمی سعید کرمی در عرصه خوانندگی است. تنظیم، میکس و مسترینگ این قطعه بر عهده سرکان بوز بوده است.

وی از جمله هنرمندان ایرانی است که سال‌های زیادی را در ترکیه به آموختن و اجرای موسیقی پرداخته است. کرمی اهل زنجان است و در خانواده‌ای بزرگ شده که موسیقی در آن نقش مهمی داشته است. او از ۲۰ سالگی نواختن گیتار را در زنجان و بعد نواختن فلوت و کلارینت و ساکسیفون را آغاز کرد. مجید محجوبی نخستین استاد او در زنجان بود. کرمی برای آموختن بیشتر راهی تهران و شاگرد استادانی مانند شهرام رکوعی، مجید سینکی، مصطفی منفرد منش و داوود بحری‌نژاد شد و کلاس‌های سولفژ و تئوری موسیقی را هم در تهران ادامه داد. این هنرمند پس از مدتی برای آموختن کلارینت به ترکیه رفت.

کرمی در ترکیه با استادان زیادی کار کرده که از آن جمله می توان به نایل یاووزاوگلو - رهبر ارکستر جَز ترکیه و استاد تئوری موسیقی و سولفژ، ارجان یالازان استاد دانشگاه استانبول، اونرای ایدمیر، آلپر دمیر استاد دانشگاه اگی ازمیر و استاد ساز قانون، تورگوت یامالی، تولگا آکشیت، بیلال کارامان، امری یوژلن استاد آواز اشاره کرد. وی در چند سال گذشته در مناطق مختلف ترکیه اجراهایی را به صحنه برده و در مسترکلاس‌های مختلفی شرکت کرده است.

برچسب ها:

اخبار موسیقی

131
0 0